امروز:5 اردیبهشت 1403

نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 به خاطر مشکلات نرم افزاری برای همه گوشی‌ها منتشر نشده است

مایکروسافت نسخه پیش‎نمایش فنی ویندوز 10 را برای سری گوشی‎های لومیا ۶۳۰، ۶۳۵، ۶۳۶، ۶۳۸، ۷۳۰ یا ۸۳۰ منتشر کرده است و اگر شما یکی از  این گوشی‌ها را در اختیار دارید می‌توانید ویندوزفون 8.1 آن را به پیش‎نمایش فنی ویندوز 10 ارتقا دهید. همانطور که می‌بینید در این بین نامی از لومیاهای رده بالا جایی ندارند و ردموندی‌ها برای توجیه این مسئله می‌گویند  «مسائل بسیار زیادی» جلوی انجام این کار را گرفته است.

به گفته رئیس بخش ویندوز مایکروسافت، جو بلیفوری، دلیل انتخاب تعداد خاص و اندکی از سری لومیاها برای دریفات بروزرسانی ویندوز 10 این بوده است که «هنوز مسائل بسیار زیادی» وجود دارد که باید حل شوند تا ویندوز 10 برای بقیه دستگاه‌های ویندوزفونی آماده شود.

به هر حال نهایتا نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 منتشر شد و بازخوردهایی که از طرف کاربران این سیستم عامل به مایکروسافت داده می‌شود، نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات موجود در این نسخه از ویندوز 10 دارد و باعث می‌شود نسخه نهایی ویندوز 10 برای موبایل با کمترین باگ و مشکل منتشر شود.

مایکروسافت می‌گوید در تلاش برای ارائه این بروزرسانی در دستگاه‌های بیشتر خانواده لومیا همچون لومیا ۱۵۲۰ است.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.