امروز:9 فروردین 1403

مایکروسافت اپلیکیشن تقویم Sunrise را می خرد

اگر پیگیر اخبار ردموندی ها باشید، متوجه تغییرات خاص در نقشه راه این شرکت خواهید شد. تبلیغات گسترده، یکپارچه سازی برنامه ها و توسعه نرم افزارها و سرویس های جدید. مایکروسافت که پس از تغییراتی که در تیم مدیریتی خود داشت حال سیاست های جدیدش را به صورت جدی پیگیری می کند و در آخرین اقدام قصد دارد اپلیکیشن تقویم Sunrise را به قیمت 100 میلیون دلار بخرد.

 

وب سایت تک کرانچ مدعی شده است که مایکروسافت بیش از 100 میلیون دلار برای خرید اپلیکیشن Sunrise پرداخته است. این اپلیکیش که یکی از برترین اپلیکیشن های تقویم موجود در پلی استور گوگل و اپ استور اپل است.
اپلیکیش های ساخت شرکت Sunrise به سادگی و روان بودن مشهور هستند و اپلیکیشن تقویم این شرکت می تواند رویدادها و قرارهای کاری شما را با سرویس های متنوعی مثل جیمیل، مایکروسافت اکسچنج، آی کلود، فیسبوک، لینکدین و …. همگام سازی کند.

اپلکیشن های این شرکت برای اندروید، iOS و Mac ارائه شده اند و نسخه تحت وب آن نیز از طریق هر پلتفرمی در دسترس است. البته هنوز هیچ اپ اختصاصی ای برای ویندوز و ویندوزفون ارائه نشده است. حال گویی مایکروسافت خودش دست به کار شده و اقدام به خرید این شرکت کرده است. البته هنوز مایکروسافت در این باره واکنش خاصی نداشته است و نه این شایعه را تایید کرده و نه تکذیب. نظر شما در مورد سیاست های جدید مایکروسافت چیست؟

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.