امروز:1 اردیبهشت 1403

ویندوز 10 در آبان ماه برای ایکس باکس وان منتشر خواهد شد

ویندوز 10 برای کامپیوتر های شخصی به صورت رسمی عرضه شد. اینک زمان آن رسیده است که ایکس باکس این آپدیت را دریافت کند. همانطور که می دانید برنامه ی داشبورد ایکس در حال حاضر یک ویندوز 8 می باشد و بر اساس ویندوز 8 بنا نهاده شده است. مایکروسافت درGAMESCOM 2015 در مورد ویندوز 10 برای ایکس باکس وان گفته است که آپدیت ویندوز 10 تا نوامبر 2015 (آبان 1394) برای این کنسول عرضه می شود. با آریامونز همراه باشید.

بر اساس آن چه که مایکروسافت اعلام کرده است این ویندوز برای ایکس باکس بسیار بهینه شده است . همچنین مایکروسافت با ارائه این آپدیت قصد دارد قدرت پردازشی پردازنده را برای انجام پردازش های گرافیکی افزایش دهد و همچنین در مورد ظاهر ویندوز 10 برای ایکس باکس باید مطئن باشیم که این نسخه شبیه نسخه ی ویندوز 10 پی سی نخواهد بود و به صورتی مناسب کنسول ارائه خواهد شد.

اما نکته ی دیگر راجع به این کنسول که بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت این است که مایکروسافت در ویندوز 10 خود برای ایکس باکس کورتانا را به عنوان دستیار صوتی خواهد گنجاند. اما برای استفاده از این امکان باید به کینکت مجهز باشید. با توجه به کم توجهی توسعه دهندگان و نساختن بازی جدید برای آن مایکروسافت با این کار یک دلیل برای خرید کینکت داده است.