امروز:1 اردیبهشت 1403

مرورگر اج از افزونه های کروم تا پایان سال 2015 پشتیبانی خواهد کرد

ویندوز جدید مایکروسافت با ظاهری زیبا معرفی شد. این ویندوز که امکانات جدیدی را در خود جای داده است اینک در سراسر جهان در دسترس می باشد. یکی از ویژگی های مهم و جدید ویندوز 10، مرورگر اج مایکروسافت می باشد. مرورگری که در کنار ویندوز اکسپلورر بر روی ویندوز 10 قرار دارد در حال رقابلت با مرورگر های محبوبی مانند کروم و موزیلا می باشد. اما در جدیدترین اطلاعات به نظر این مرور گر از افزونه های کرون پشتیبانی خواهد کرد. با آریامونز همراه باشید.

مایکروسافت مرورگر جدید خود را با سرعت و ساختاری بسیار متفاوت عرضه کرد. این مرورگر که حالا رقیبی برای کروم می باشد در جدیدترین اطلاعات از افزونه های کرون نیز پشتیبانی می کتد.

مدیر برنامه های مروگر اج به نَام Drew DeBruyne در مصاحبه با The verge در این موضوع اطلاعاتی را به سایت The Verge می دهد.

در ابتدای کار مرورگر اج و زمان تست آن، مایکروسافت پشتیبانی از افزونه ها ی کروم را یکی از ویژگی های این مرورگر اعلام کرد. بعد از مدتی توسعه دهندگان افزونه هایی برای تست بر روی اج ساختند.

یکی از مشکل ترین کار ها در پیش روی مرورگر اج این است که توسعه دهندگان را برای نوشتن برنامه ای جدید متقاعد کند. اما مایکروسافت این دفعه راه حل متفاوتی را انتخا کرده است و آن استفاده از افزونه ها ی کرون بدون هیچ تغییری! بله این ویژگی بسیار جالب است و هم کاربران از آن راضی خواهند بود و هم توسعه دهندگان نسبت به آن احساس رضایت خواهند کرد.

به گفته ی Drew DeBruyne افزونه ها از اواخر سال 2015 بر روی فروشگاه ویندوز 10 قرار خواهد گرفت و کاربران به راحتی می توانند آن را دانلود کنند.