امروز:31 فروردین 1403

آفیس برای گوشی های اندرویدی رسما منتشر شد

حدود یک ماه بعد از اینکه مایکروسافت نسخه پیش نمایش محصولات آفیس را منتشر کرد، اکنون قصد دارد تا نسخه نهایی آن را رسما وارد بازار کند. و این اپلیکیشن را در گوگل پلی در دسترس کاربران قرار داده است.

 

مایکروسافت قبلا نیز این اپلیکیشن را برای تبلت های اندرویدی ارائه داده بود اما کاربرارن با محدودیت مواجه می شدند و فقط کسانی که از نسخه ی اندرویدی 4.4 و بالاتر برخوردار بودند؛می توانستند این اپلیکیشن را نصب کنند.

 

در مجموعه آفیس شما می توانید اپلیکیشن های ورد و اکسل و پاور پوینت را به صورت رایگان از گوگل پلی دریافت کنید البته برای اضافه کردن به امکانات این اپلیکیشن ها ،بایستی اقدام به خرید در محیط برنامه کنید تا قابلیت های جدید به آن اضافه گردند.

 

این کمپانی نیز اعلام کرده پس از انتشار نسخه ی پیش نمایش آفیس ، این نرم افزار بر روی 1,900مدل مختلف از گوشی های اندرویدی در 83 کشور مختلف نصب گردیده است و بر اساس اطلاعاتی که از کاربران دریافت شده ،این کمپانی محصول خود را بهینه سازی و توسعه داده و بعد تصمیم به انتشار نسخه کامل  آن گرفته اند.

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.