امروز:31 فروردین 1403

سرویس وب اسکایپ در تمام کشورها عرضه خواهد شد

سرویس اسکایپ مایکروسافت مبتنی بر سرویس وب در انگلیس و ایالات متحده عرضه شد و این شرکت بزرگ نرم افزاری تصمیم دارد تا این سرویس را در سایر کشورها نیز ارائه کند .
سرویس وب اسکایپ این امکان را به کاربر می دهد تا پیام هایی را از طریق مرورگر اینترنت برای دیگران ارسال کند و براساس مرورگر و سیستم عامل یک پلاگین نصب کند که بتواند با دوستانش تماس صوتی و تصویری نیز داشته باشد .
هنوز این قابلیت در نسخه بتا سرویس وب اسکایپ وجود ندارد که امکان تماس تصویری را به همه مرورگرها بدهد .

امکانات صوتی وتصویری این سرویس هنوز در کروم بوک های گوگل ارائه نشده است اما کاربران این نوت بوک ها فعلا می توانند از طریق مرورگرشان برای دوستان خود پیام ارسال کنند و مایکروسافت وعده داده است که به زودی از مرورگرهای کروم بوک گوگل نیز پشتیبانی خواهد شد .

مایکروسافت می خواهد نسخه ای از سرویس وب را برای سیستم عامل کروم تولید کند که نیازی به نصب پلاگین و افزونه نباشد و کاربران بتوانند از همه قابلیت های سرویس اسکایپ در مرورگر کروم شان استفاده کنند .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم