امروز:10 فروردین 1403

نسخه ی طلای Watch Urbane الجی معرفی شد؛جواهری 1200 دلاری

الجی امروز از نسخه ی طلایی ساعت هوشمند واچ اربن خود پرده برداشت. این ساعت  LG Watch Urbane Luxe نام دارد و زمان عرضه ی آن در ماه اکتبر بیان شده است. این ساعت از طلای 23 قیرات ساخته شده است و به یک دستبند چرم مجهز است که می توان رنگ های مختلف این دستبند را انتخاب کرد. با آریامونز همراه باشید.

همانطور که می دانید ساعت های ساخته شده از طلا به عنوان یک جواهر شناخته می شوند و به دلیل کاربرد طلا قیمت بالایی را دارند. از جمله ی آن می توان به اپل واچ ادیشن اشاره کرد. به هر حال الجی برای این ساعت قیمت 1200 دلار را مشخص کرده است. اما باید بدانید که الجی از این نوع ساعت فقط 500 عدد خواهد ساخت که هر کدام به یک سریال متفاوتی شناخته می شوند. این ساعت ابتدا در آمریکا در دسترس زا طریق جواهر فروشی REEDS.com در دسترس قرار می گیرید. همچنین پیش خرید این ساعت از امروز برای کاربران مجاز می باشد.

LG Watch Urbane Luxe از نظر مشخصات داخلی تفاوتی با ساعت اصلی واچ اربن ندارد. این ساعت از سیستم عامل اتدروید ور بهره می برد و صفحه نمایش آن یک صفحه نمایش دایره شکل با رزولوشن 320 پیکسل در 320 پیکسل می باشد. رم این ساعت 512 بوده و حافظه ی داخلی مورد استفاده برای این ساعت 4 گیگابایت خواهد بود. پردازنده ی این ساعت نیز یک پردازنده ی اسنپدراگون 400 خواهد بود و باتری آن نیز یک باتری 410 میلی آمپر ساعتی می باشد. این باتری از باتری موتو 360 2 که قرار است به زودی معرفی شود بزرگتر است و باید دید که کدام شارژدهی بیشتری خواهند داشت.

LG-Watch-Urbane-Luxe (2) LG-Watch-Urbane-Luxe (3) LG-Watch-Urbane-Luxe (4) LG-Watch-Urbane-Luxe (5) LG-Watch-Urbane-Luxe