امروز:9 فروردین 1403

پیش فروش نکسوس های جدید هوآوی و الجی از 21 مهر شروع خواهد شد

همانطور که می دانید گوگل زمان معرفی نکسوس ها ی جدید خود را معرفی کرد. این دو نکسوس در تاریخ 29 سپتامبر در مراسم گوگل معرفی خواهند شد. اما همانطور که می دانید امسال گوگل نیز دست به معرفی 2 گوشی خواهد زد. گوشی نکسوس 5x و نکسوس 6 ! نکسوس اولی توسط کمپانی الجی تولید خواهد شد و نکسوس 6 نیز توسط هوآوی ساخته شده است. اینک گزارش ها از زمان پیش خرید این دو گوشی نکسوس خبر می دهند. بر اساس این گزارش های نکسوس 5x و نکسوس 6 در تاریخ 13 اکتبر (21 مهر) پیش فروش خواهند شد. با آریامونز همراه باشید.

نکسوس 5x تولید شرکت الجی خواهد بود. این گوشی، یک گوشی 5.2 اینچی است که به نمایشگر QHD مجهز پاست. در دل این گوشی چیپست اسنپدراگون 808 قرار دارد که یک پردازنده ی 8 هسته ای و با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز می باشد. این چیپست به پردازنده ی گرافیکی مجهز است. در کنار این پردازنده یک رم 3 گیگابایتی قرار خواهد داشت. همچنین دوربین این گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسلی با لرزشگری اپتیکال خواهد بود. سیستم عامل این گوشی اندروید 6 خواهد بود.

نکسسوس هوآوی یک نکسوس 5.5 یا 5.7 اینچی خاهد بود که رزولوشن آن 1440x 2560 خواهد بود. در درون این گوشی پردازنده اسنپدراگون 810 قرارداده شده است . این پردازنده یک پردازنده 8 هسته ای با فرکانس کاری 2 گیگاهرتز می باشد. رم این گوشی یک رم 3 گیگابایی خواهد بود و حافظه ی داخلی آن 64 گیگابایت می باشد. باتری این گوشی نیز 3500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

هوآوی گوشی نکسوس خود را با نام نکسوس 6 تولید کرده است. این نکسوس اولین نکسوس هوآوی می باشد و باید دید که کار هوآوی چگونه خواهد بود.

با آریامونز همراه باشید.