امروز:4 اردیبهشت 1403

تصاویر رندر شده ی نکسوس هوآوی منتشر شد

امروز بود که در مطلبی تصاویری از تلفن هوشمند نکسوس الجی منتشر شد. این گوشی یک گوشی 5.2 اینچی است که به احتمال زیاد رد اکتبر معرفی خواهد شد. اما حالا رندر هایی منتشر شده است که گوشی نکسوس ساحت هوآوی را نشان می شد. با آریامونز همراه باشید.

تصاویر فاش شده از نکسوس هوآوی از منابع افشاگر  uSwitch و  @OnLeaks منتشر شده است. این رندر ها از روی تصاویر آبی رنگ منتشر شده برای کمپانی های لوازم جانبی زده شده است.پی بسیار نزدیک به مدل اصلی خواهد بود. اما با این حال نمی توان مطئن بود که در آینده قطعا این طراحی برای نکسوس هوآوی وجود داشته باشد.

همانند نکسوس الجی این گوشی نیز از یک سنسور اثر انگشت بهره می برد. سنسور اثر انگشت نکسوس هوآوی در پشت تلفن زیر دوربین اصلی قرار می گیرد و همچنین دو بلند گوی گوشی در جلوی این گوشی دیده می شود و پورت این گوشی نیز از نوع یو اس بی نوع C خواهد بود..

تا هم اکنون اطلاعات پیرامون گوشی نکسوس هوآوی از یک گوشی 5.7 اینچی خبر می دهد و همچنین از این رندر ها سایز گوشی 159.4×78.3 x6.6/8.5 mm به نظر می رسد که ممکن است در نسخه اصلی تفاوت داشته باشد. همچنین رزولوشن این گوشی Quad HD می باشد(1440x 2560 پیکسل )

در مورد رنگ این گوشی نیز نمی توان اظهار نظری کرد و انچه در تصویر زیر می بینید فقط بر اساس انتخاب است و uSwitch در این باره آن را حدس و گمان خالص بیان کرده است.

Renders-allegedly-showing-the-Huawei-Google-Nexus-video-included (1) Renders-allegedly-showing-the-Huawei-Google-Nexus-video-included (2) Renders-allegedly-showing-the-Huawei-Google-Nexus-video-included (3) Renders-allegedly-showing-the-Huawei-Google-Nexus-video-included