امروز:6 اردیبهشت 1403

امکانات جیمیل با طعم یاهو؛اکانت جیمیل خود را به سرویس ایمیل یاهو اضافه کنید

طی اعلامیه قبلی شرکت یاهو که گفته بود از سرویس ایمیل‌های شخص ثالث نیز در سرویس ایمیل خود پشتیبانی خواهد کرد دو ماه می گذرد . اکنون این کمپانی اعلام کرد امکان اضافه کردن اکانت جیمیل به سرویس ایمیل یاهو نیز میسر شده است و از این پس کاربران می‌توانند جیمیل خود را نیز به این سرویس اضافه کنند .در ادامه با آریامونز همرا باشید .

از آنجایی که سرویس ایمیل یاهو در بین کاربران بخصوص کاربران ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار است و همچنین جیمیل یکی از رقبای سر سخت یاهو به شمار می‌رود و همانند یاهو دارای کاربران و طرفداران زیادی است ، یاهواین امکان را به کاربرانش داد تا به منظور مدیریت راحت‌تر، اکنون جیمیل خود را نیز به سرویس ایمیل یاهو اضافه کنند. البته پیش از این امکان اضافه کردن اکانت‌های هات‌میل، اوت‌لوک و AOL فراهم شده بود.

یاهو به منظور راحتی کاربران 200 ایمیل آخر از اکانت جیمیل کاربران را در سرویس ایمیل یاهو بارگذاری می‌کند؛ البته قابلیت دسترسی به تمامی آرشیو های جیمیل از جمله ضمیمه‌ها فراهم شده است. علاوه بر این، قابلیت جستجوی سریع و اتوماتیک بر اساس تاریخچه بین مخاطبان و ویژگی لاگین بر اساس کد به جیمیل در سرویس ایمیل یاهو نیز افزوده شده است.

کاربران دو نسخه اندرویدی و iOS و همچنین نسخه‌ی وب یاهو می توانند از همین حالا از قابلیت اضافه کردن اکانت جیمیل به سرویس ایمیل یاهو بهره ببرند .

Web Developer and Design