امروز:10 فروردین 1403

ویندوز 10 بهتر از OS X بر روی مک بوک جواب می دهد

اپل تمام وسایل خود را با سیستم عامل های اختصاصی خود روانه می کند. رایانه های شخصی و لپ تاپ های اپل نیز با مکینتاش عرضه می شوند. اخرین نسخه ی این سیستم عامل OS X می باشد. بالطبع باید سیستم عامل اختصاصی اپل بهتر از ویندوز بر روی وسایل آن کار کند. اما  الکس کینگ نسخه ی پیش نمایش ویندوز 10 را بر روی مک بوک رتینا تصب کرده است و عملکرد بهتری نسبت به ویندوز OS X داشته است. با آریامونز همراه باشید.

الکس گینگ این تجربه را بسیار خوب می داند و می گوید که اینک من بیشتر به مک بوک 12 اینچی خود اهمیت می دهم. تجربه ی مک OS X برای الکس کینگ بسیار زیبا بوده است. آن چیزی که الکس کینگ می گوید اینگونه است:

من واقعا تست کردم. نتیجه بسیار سریع بود. رندر ها با سرعت 60 فریم بر ثانیه انجام می گیرد. در صورتی که فشار بالایی به سیستم نیاورید قطعا ویندوز 10 بهتر از OS X است.

الکس کینگ در ادامه اضافه می کند که:

اپل باید فکری به حال اجرا انیمیشن بکند. حتی وقتی قابلیت Transparency سیستم عامل OS X را خاموش کردم، باز Mission Control کاملا روان انجام نشد اما ویندوز 10 همه چیز روان بود.

البته ما در آریامونز به شما پبشنهاد می کنیم که در حال حاضر ویندوز 10 را بر روی آی دیوایس های خود نصب نکنید. زیرا که مشکلاتی بسیاری از نظر درایور برای شما ایجاد خواهد شد. اما الکس کینگ با این تست قابلیت و بهتر بودن ویندوز 10 را به رخ اپل کشید.