امروز:10 فروردین 1403

شایعات از عرضه ی بلک بری پاسپورت با سیستم عامل اندروید خبر می دهند

بلک بری چند هفته ی گذشته نسخه ی نقرهای بلک بری پاسپورت را معرفی کرد. این گوشی سال گذشته معرفی شده بود اما نسخه ی نقره ای آن امسال با سیستم عامل بلک بری معرفی شد. اما امروز تصاویر منتشر شده است که از یک بلک بری پاسپورت نقره ای با اندروید 5.1 خبر می دهد. با آریامونز همراه باشید.

تا به حال مطالب بسیاری پیرامون گوشی اندرویدی بلک بری منتشر شده است. اما باید بدانید که گوشی اندرویدی بلک بری ، گوشی پاسپورت این کمپانی نبوده است و گوشی ونیز نام دارد. اما امروز تصاویری منتشر شده است که از یک گوشی بلک بری پاسپورت را با سیستم عامل اندروید نشان می دهد. بر اساس اطلاعات منتشر شده بلک بری قصد دارد گوشی جدید خود را به نام ونیز (ونیس) در ماه سپتامبر سال پیش رو معرفی کند. اما گوشی پاسپورت اندرویدی بلک بری برای 3 ماهه ی دوم سال 2016 برنامه ریزی شده است و نام انتخابی برای آن پاسپورت 2 می باشد.

البته باید بدانید که مدیر عامل بلک بری پیرامون تولید گوشی اندرویدی اینگونه اظهار نظر کرده است که

بلک بری در صورتی یک گوشی اندرویدی تولید خواهد کرد بتواند امنیت آن را تضمین کند.

باید دید که این حرف بلک بری میسر خواهد شد و به واسطه ی همین امنیت که در اندروید خلا ان حس می شود می توان به جایگاه سابق خود بازگردد.البته در این مورد باید توجه کنید که این موارد در حال حاضر هنوز تایید نشده است و باید صبر کرد.