امروز:9 فروردین 1403

تصاویر مفهومی آیفون 6 سی در کنار آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس

اپل فردا از دیوایس های جدید خود پرده برداری می کند. مهمترین دستگاه هایی که فردا رونمایی می شوند آیفون های اپل می باشند. آیفون هایی که قطعا معرفی خواهند شد آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس خواهد بود. اما گزارش هایی از عرضه ی اپل آیفون 6C نیز منتشر شد. همچنن کارکنان شرکت فاکسکان از پلاستیکی بودن آن خبر دادند. اینک تصاویر مفهومی از سه گوشی جدید آیفون منتشر شده است. با آریامونز همراه باشید.

آیفون 6 سی یک گوشی 4 اینچی خواهد بود. در گزارش هایی از فلزی بودن بدنه ی آن خبر داده شد اما چندی پیش یکی از کارکنان فاکسکان کمپانی مونتاژ آیفون از پلاستیکی بودن آیفون 6 سی خبر داد. اینک باید فقط صبر کرد و دید که فردا اپل از یک گوشی پلاستیکی پرده برداری خواهد کرد و یا آلومینیومی!

به هر حال اینک تصاویر مفهومی از آیفون 6 سی به همراه دو برادر بزرگتر آن منتشر شده است. این تصاویر این گوشی را فلزی نشان می دهد اما این تصاویر، تصاویر مفهومی از آیفون 6 سی خواهد بود و باید تا فردا و معرفی آیفون 6 سی منتظر بنشینید.

iPhone-6c-6s-and-6s-Plus-renders-based-on-rumored-features-and-specs (2) iPhone-6c-6s-and-6s-Plus-renders-based-on-rumored-features-and-specs (3) iPhone-6c-6s-and-6s-Plus-renders-based-on-rumored-features-and-specs (1) iPhone-6c-6s-and-6s-Plus-renders-based-on-rumored-features-and-specs