امروز:30 فروردین 1403

اپل برای معرفی آیفون 6اس پلاس از مکان بزرگتری استفاده می کند

اپل برای معرفی آیفون جدید خود بر طبق عادت مرسوم، مرکز Yerba Buena را در سانفرانسیسکو اجاره می کند. اما گزارش ها نشان می دهد که اپل برای معرفی آیفون 6 اس از یک مرکز دیگر استفاده خواهد کرد. بر اساس گزارش های رسیده اپل ممکن است سالن Bill Graham Civic را برای معرفی آیفون 6 اس انتخاب کند. با آریامونز همراه باشید.

بر اساس گزارش ها رسیده اپل مراسم معرفی آیفون 6 اس را در روز 9 سپتامبر بر گزار می کند. اما هنوز خبر دقیقی از زمان آن از داخل اپل نرسیده است. همین روز ها اپل دعوتنامه ی خود را برای آیفون 6 اس ارسال خواهد کرد و در این دعوتنامه جایگاهی را که مراسم برگزار خواهد شد معرفی خواهد شد.

بر اساس گزارش های رسیده به نظر مراسم معرفی آیفون 6 اس در سالنBill Graham Civic خواهد بود. این سالن بر اساس گزارش ها 7000 صندلی خواهد داشت در صورتی که سالن قبلی فقط 2400 صندلی دارا بوده است و این به معنی چند برابر شدن ظرفیت و تعداد دعوت شدگان خواهد بود.

همانطور که می دانید جایگاهی که مراسم برگزار می شود بسیار مهم بوده و همیشه خیابان ها محدود به سالن معرفی مصدود می شوند. همچنین با توجه به این چند برابر شدن باید منتظر اپل تی وی و اپپد جدید اپل نیز باشیم. با آریامونز همراه باشید.