امروز:10 فروردین 1403

خطوط مونتاژ آیفون 6C در کمپانی فاکسکان راه اندازی شد

اخبار و شایعات پیرامون اپل و آیفون های جدید ادامه دارد. در گذشته ما خبری را منتشر کردیم که از معرفی یک آیفون 5 اینچی در کنار آیفون 6اس و آیفون 6 اس پلاس خبر می داد. همچنین وضعیت آیفون 6C همچنان نامعلوم مانده است. بعضی از شایعات از عرضه ی آن و بعضی از عرضه نشدن آن خبر می دهند. در جدیدترین اطلاعات از داخل فاکسکان، کمپانی منتاژ کننده ی طرف قرار داد اپل، راه اندازی خطوط جدید مونتاژ آیفون 4 اینچی به گوش می رسد. این خط به تازگی راه اندازی شده است و قرار است که آیفون ها را برای سپتامبر آماده کنند. با آریامونز همراه باشید.

همانطور که می دانید در گذشته آیفون 6C قرار بود دیر تر از دو آیفون اصلی وارد بازار شود. بعد از آن منبعی به نام Evan Blass از معرفی همزمان این گوشی ها خبر داد. اینک این منبع از راه اندازی خطوط جدید مونتاژ آیفون 4 اینچی در فاکسکان خبر می دهد.

ما انتظار داریم که گوشی های آیفون 6اس و آیفون 6 اس پلاس به همراه گوشی های جدید آیفون در 18 شهریور معرفی شوند. بر اساس اطلاعات در آیفون 6S باید منتظر تکنولوژی فورس تاچ باشیم. همچنین در نسل بعدی از دوربین 12 مگاپیکسل هم استفاده می کند که معلوم نیست که در همه ی مدل ها باشد یا در بعضی از مدل ها.