امروز:4 اردیبهشت 1403

آیفون 6C دارای وضعیتی نامعلوم! وجود دارد یا ندارد مسئله این است!

تا به حال مطالب زیادی از وجودآیفون 6C منتشر شده است. در چند ماه گذشته خبر های روز به روز عوض می شد و شایعات متفاوتی به بیرون درز می کرد. از ابتدا خبر های از عرضه  ی آیفون 6C منتشر شد. بعد از مدتی وجود آن تکذیب شد. در ادامه ی شایعات زمان معرفی آن دیر تر از آیفون 6S و آیفون 6S پلاس بیان شد. و بالاخره شایعات به جایی کشانده شده که زمان معرفی این سه گوشی را با هم و در ماه سپتامبر اعلام کرد. اما بعد از تمام این موارد هنوز در وجود آیفون 6C شک وجود دارد. با آریامونز همراه باشید.

یک کمپانی آمریکایی به نام Fiksu که در زمینه ی بازاریابی موبایل مشغول است اطلاعاتی را از کالاهای جدید منتشر کرده است. بر اساس این اطاعات فقط 2 آیفون در لیست این کمپانی وجود دارد: آیفون 8.1 و آیفون 8.2. البته این دو شماره مدل هستند و این شرکت در گذشته آیفون 6 و آیفون 6 پلاس رابا شماره مدل آیفون 7.1 و آیفون 7.2 در لیست خود داشت. به هر حال با این کد به نظر فقط دو دستگاه آیفون قرار است سپتامبر معرفی شود که این دو آیفون 6اس و آیفون 6اس پلاس می باشند.

به هر حال اگر قرار بر معرفی آیفون 6C بود به احتمال زیاد باید ما آیفون 8.3 را نیز در این لیست می دیدم. اما باز هم باید گفت که این موضوع هنوز مشخص نیست. ممکن هست که مانند شایعات گذشته این آیفون 6 سی دیرتر معرفی شود و یا ممکن است همزمان و یا اصلا معرفی نشود. این موضوع را تیم کوک و شرکت او می دانند. با آریامونز همراه باشید.