امروز:28 فروردین 1403

اپل در iOS 10 امکان منشی تلفنی را به سیری اضافه خواهد کرد

سیری دستیار صوتی آپل، اولین دستیار صوتی ای که مورد توجه قرار گرفت. سیری آن چنان قدرتمند بود که در زمان معرفی یک ویژگی کامل نو برای دنیای جدید به ارمغان آورد. اما اینک گوگل و مایکروسافت نیز این سرویس را ارائه می دهد و حالا اپل در پی متفاوت شدن با بقیه و قدرتمد کردن سرویس سیری خود است. بر اساس گزارش های منتشر شده اپل در حال تلاش برای ساخت و تست سرویس جدید است که می تواند به صورت منشی تلفنی شما عمل کند. حتی می تواند متن مکالمه را نوشته و ذخیره کند. با آریامونز همراه باشید.

انگونه که از اطلاعات منتشر شده مفهوم می شود، نام این قابلیت جدید اپل iCloud Voicemail می باشد. ای سرویس بسیار شبیه به سرویس قبلی اپل می باشد. سرویسی که چند سال پیش با نام  visual voicemail معرفی شد. اما این سرویس در گذشته با مشکلاتی رو به رو بود. یکی از مشکلات برای کاربران این بود که این سرویس با اپراتور های خاصی در آمریکا اجرا می شد.

اما اپل در حال حاضز به نظر می خواهد این سرویس را به سرویسی تحت سیری تبدیل کند. این سرویس جدید که iCloud Voicemail نام خواهد داشت در حال حاضر در مرحله ی تست داخلی اپل به سر می برد و کارکنان اپل در حال استفاده از این سرویس برای آزمایش مشکلات آن می باشند. نکته ی دیگری که در مورد این سرویس بیان می شود آن است که این سرویس توسط اپل به هوش مصنوعی خوبی تبدیل شده است به گونه ای به راحتی می توان نام منشی تلفنی را به آن داد.

این منشی تلفنی سیری می تواند به تلفن ها جواب دهد. سپس متن مکالمه را یادداشت کند و در نهایت نیز برای این که فرد مقابل از مکان شما با خبر شود می تواند آدرس شما را برای او بفرستد. البته این امکان قطعا قابل تنظیم خواهد بود.

روش استفاده از این سرویس نیز هنوز نامشخص است. به گونه ای که کسی نمی داند که آیا این سرویس فقط در آمریکا و با اپراتور های خاص ارائه خواهد شد و یا یک سریس عمومی خواهد بود.

هنچنین باید بدانید که این سرویس در صورت موفقیت آمیز بودن در ios 10 گنجانده خواهد شد.