امروز:5 اردیبهشت 1403

اپل ماه اکتبر؛ آیپد پرو را با نمایشگر 12.2 یا 12.9 اینچی عرضه می کند

همیشه شایعات و اخبار زیادی در مورد عرضه ی آیپد پرو از سوی اپل منتشر می شد که اخیرا نیز طبق آخرین خبرها در این زمینه، به نظر می رسد که به زودی این محصول وارد بازار شود. البته کمپانی اپل هنوز خبری در اینباره اعلام نکرده است ولی Business Insider خبری منتشر کرده که قرار است این محصول عرضه شود و مدعی است که اطلاعا را از منابع معتبر دریافت کرده است.

با توجه به اخباری که در این وبسایت منتشر شده؛ در سال 2012 این شرکت در حال بررسی آیپد با نمایشگر بزرگ بوده است و با این حساب به احتمال زیاد سایز این نمایشگر 12.2 یا 12.9 اینچی می باشد که نسبت به نسل قبلی بزرگتر است. که با توجه به بزرگ بودن نمایشگر ،پس بایستی آن را مانند نمایشگر مک بوک 13 اینچی در نظر گرفت.

همچنین مشخصات فنی منتشر شده از این آیپد به احتمال زیاد دارای پردازنده ی A9 و سیستم عامل های iOS 9 و OS X El Capitan به همراه یک قلم و دیگر ویژگی آن مجهز شدن آن به پورت USB نسخه C است. در آخر هم به قابلیت فورس تاچ آن نیز اشاره می کنیم که قرار است این آیپد به آن مجهز شود

طبق پیش بینی هایی که این وبسایت کرده است؛ قرار است آیپد پرو در ماه اکتبر 2015 عرضه شود.

اشتراک گذاری

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.