امروز:6 اردیبهشت 1403

اسمارت فون آیفون 6 اس با فورس تاچ در دو نسخه عرضه خواهد شد

شرکت اپل تا به حال فروش زیادی از آیفون داشته و طرفداران محصولات اپل همواره علاقه مند هستند که در همان روزهای اول معرفی پرچم دار اپل ، آن را خریداری کنند .  اما این بار اپل سفارش گسترده ای دریافت کرده است . کوپرتینویی ها 85 تا 90 میلیون آیفون 6 اس مجهز به فورس تاچ به شرکت اپل سفارش داده اند . با آریامونز همراه باشید …

پس از مولتی تاج ، فورس تاچ ارائه شد و دومین اختراع در دنیای لمسی است که اپل واچ و مک بوک های جدید اپل از این تکنولوژی استفاده می کنند و حالا اسمارت فون آیفون 6 اس مجهز به آن خواهد شد . سال پیش آیفون 6 و آیفون 6 پلاس بین 70 تا 80 بسته سفارش داشته و انتظار می رود که فروش نسل جدید گوشی آیفون 10 درصد افزایش یابد .

سایت اپل اینسایدر گزارشی در ماه فوریه منتشر کرده که بر طبق این گزارش نسل جدید اسمارت فون آیفون به نام آیفون 6 اس عرضه خواهد شد و این گوشی دارای تکنولوژی فورس تاچ می باشد . این گوشی همانند اپل واچ ادیشن به رنگ Rose gold عرضه خواهد شد که رنگی متفاوت نسبت به گذشته می باشد .

این اسمارت فون در 2 نسخه عرضه می شود نسخه اول با صفحه نمایش 4.7 اینچی با کد N71 و نسخه دوم با صفحه نمایش 5.5 اینچی با کد N66 وارد بازار می شود و دارای 2 گیگابایت رم و سی پی یو A9 می باشد .

نظر شما درباره این گوشی چیست ؟آیا این اسمارت فون همانند سری های قبلی آیفون پرفروش خواهد بود ؟ شاید این آیفون با دوربین 12 مگاپیکسلی و رم بیشتر طرفداران بیشتری داشته باشد . این گوشی آیفون در شهریورماه سال جاری و بعد از معرفی عمومی عرضه خواهد شد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم