امروز:31 فروردین 1403

مایکروسافت نسخه تجاری Skype را عرضه می کند

اسکایپ (Skype) یک پلتفرم قابل اطمینان است که خیلی از شرکت های تجاری برای کارهای حساس خود از این برنامه استفاده می کنند . شرکت مایکروسافت نسخه تجاری این برنامه را معرفی کرده است . چند روز قبل مایکروسافت اعلام کرد که نسخه همراه Skype برای سیستم عامل های اندروید و iOS موبایل به زودی ارائه می شود و حالا امروز خبر از ارائه این نسخه تجاری شده است . با آریامونز همراه باشید …

این برنامه با آفیس مایکروسافت سازگاری کامل دارد و می توانید پیام های ویدئویی و تماس هایی تا 250 نفر و ویدئو کنفرانس برقرار کنید . نسخه همراه اسکایپ به تازگی معرفی شده و داشبورد مرکزی برای جستجو در بین اطلاعات تماس یا ملاقات های آینده دارد و کاربران می توانند این اطلاعات را بررسی و پاسخ دهند . پیام های آرشیو شده نیز در اختیار شما می باشد و با استفاده از دکمه ی بزرگ روی نمایشگر می توانید تماس ویدئویی تمام صفحه برقرار کنید و به این ترتیب برقراری تماس آسان شده است .

مایکروسافت این برنامه را به زودی عرضه می کند و می خواهد کسب و کارهایی را جذب کند تا بتواند برنامه را به صورت ازمایشی عرضه کند . مدیران فناوری اطلاعات سازمان ها تا تاریخ 17 اوت فرصت دارند تا 4 نفر از کارمندان خود با سیستم عامل اندروید و 4 نفر از کارمندان خود با سیستم عامل iOS را در سایت www.skypepreview.com ثبت نام کنند . در اواخر سال برنامه در دسترس قرار می گیرد و لازم است برای استفاده از آن Lync 2013 ( ابزاری است که برنامه اسکایپ براساس آن توسعه یافته است) را نصب کنند تا بتوانند اسکایپ تجاری را آزمایش کنند .

امروزه از چه سیستم های پیام رسانی بیشتر استفاده می کنید و آیا تا به حال برای انجام کارهای شخصی یا کاری خود از اسکایت بهره برده اید ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم