امروز:28 فروردین 1403

ضبط فعالیت های صفحه نمایش در اندروید Lollipopبدون Root کردن گوشی

امکان ضبط تصاویردر گوشی های هوشمند مدتهاست که وجود دارد.  اما از لحاظ کیفی زیاد مورد تایید کاربران نیست. در اینجا میخواهیم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که با چند کلیک ساده این کار را برای شمل با بهترین کیفیت و بدون محدودیت زمانی و حتی بدون روت کردن گوشی انجام میدهد. با آریامونز همراه باشید…

اپلیکیشن “Lollipop screen recorder” را از گوگل پلی دانلود وسپس نصب کنید. این برنامه کاملا رایگان است، پس از نصب رزولوشن فایل ضبطی رو انتخاب کنید، که بصورت پیش فرض هگان رزولوشن صفحه نمایشتان است. البته در صورتی که میخواهید فیلم زمان طولانی با حجم کم باشد بهتره رزولوشن پایین تری رو انتخاب کنید.

علاوه بر این می توانید انتخاب کنید که صدا نیز با استفاده از میکروفون گوشی ضبط شود یا خیر. این کار زمانی که می‌خواهید فیلم آموزشی یا بازی‌ها را ضبط کنید، بسیار مفید است.

حال دکمه‌ی دوربین که در بالا، سمت راست قرار دارد را فشار دهید. اکنون این برنامه در حالِ ضبط فعالیت‌های روی صفحه نمایش شماست. وقتی کارتان تمام شد، صفحه‌ی هشدار‌ها را پایین بکشید و دکمه‌ی stop را بزنید. حالا ویدئوی شما، بدون نیاز به root و هیچ نوشته، محدودیت زمانی و علامتی آماده است.

2014-12-21-22.23.46

امیدواریم از این برنامه ساده و کاملا کاربردی برای ضبط فعالیت صفحه نمایش گوشی انرویدیتون نهایت استفاده رو ببرید و همچنان با آریامونز درمعرفی برنامه های جدید همراه باشید.